Ont i hela kroppen!

Har suttit nu nästan hela dagen och funderat på varför jag har så ont i hela kroppen. Det är visserligen mest armar och rygg men också lite i vader och baksidan av låren. Ja det är ju inga normala ställen heller liksom. Nina föreslog att det var träningsvärk men då borde man ju ha tränat vilken jag inte har eftersom jag inte har lika mycket energi att träna med som jag gjorde tidigare under Cambridgekuren. Men så satt jag och tänkte efter igår vad jag egentligen gjorde igår och då kom jag ju på att jag verkligen storstädade här hemma och stod ganska länge och skrubbade tak och väggar i badrummet. Så ja jag har väl fått träningsvärk av det lilla haha. Eller det var faktiskt väldigt jobbigt!

Nu ska jag ta tag i resten av mitt liv och sortera min tvätt. Min tid börjar om 40 minuter och det är lite grejer som ska sorteras om jag säger så. Sen ska jag ha korridorsmöte med kineserna som inte kom igår av diverse olika anledningar och den enda av dem som sagt något är han som jag eg inte har något att anmärka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0