Kommer vara smalare och mer vältränad

Har kommit fram till att denna ensamhet kommer göra mig väldigt gott på ett sätt. Det gäller att tänka positivt har jag hört hahaha. Mena för att komma iväg och träffa folk går jag till friskis och tränar. Det blir två plus! Sen så med dieten går jag ner i vikt samtidigt som jag får vara social och tränar. Mena jag sitter inte hemma och tröstäter direkt. Dock känner jag att det börjar lätta lite. Jag känner mig inte alls lika ensam som jag har gjort i några dagar. Kanske var för att Daniel kom förbi en snabbis och snackade lite efter att ha kört gänget till flygplatsen.

Jaja i vilket fall som helst ska man inte låta nackdelarna gå före fördelarna så jag ska vara positiv och se vad som händer framöver. Jag får helt enkelt tvinga mig på folk varesig de vill eller inte! =) Men jag anser faktiskt att jag är trevligt sällskap och inte nån vresig översittare och kräver uppmärksamhet. Eller?

I vilket fall som helst ska jag ta mig till friskis nu och gå på ett medelpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0