Kollar lägenhet

Det är sånt man får roa sig med om man inte har något annat för mig. Känner ju inte att jag behöver stressa med pluggandet precis eftersom jag är ute i så god tid för en gångsskull! MEN vore ju skönt att ha det gjort men då blir frågan vad jag ska roa mig med. Så sjukt uttråkad nu för tiden! Så lägenhetssökande blir det ett tag framöver som det ser ut nu när jag pratat med Uppsalahem och Arbetsförmedligen. Vill ju inte ta en lägenhet om jag riskerar att inte ha någon direkt inkomst efter maj. Arbetsförmedlingen sa att det då låg på socialtjänsten och inte på dem längre. Jahapp det är så det nya Sverige fungerar för jag får ju inte A-kassa.

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha aaa d e lite svårt o missa då hela min news feed e full av info från henne... snart e det nog bara vi kvar haha!

2011-02-18 @ 12:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0