Jag visste att hon var dum i huve!

Asså det är helt sjukt. Min examinator igår hade kollat över min tidigare forskning, inte för att det jag hade var dåligt, utan hon tyckte att jag skulle använda mig av svenska forskning. Jaha tyckte de sa att det var vetenskapliga artiklar vi skulle använda oss av men okej. Jag kollade nyss på de förslagen hos gett mig för jag tänkte fine får väl lägga in lite om skiten då. Det är bara det att jag inser att det är tre stycker tjocka jävla avhandlingar. Jippie typ för jag har ju inte annat att göra!? Så jag mailar henne och undrar om hon vill att jag ska läsa igenom tre avhandlingar för att lägga i min uppsats som jag anser har nog med tidigare forskning som är relevant för mitt arbete.

Svaret jag får tillbaka har gjort mig så förbannat att jag skrivit ut det ena efter det andra trevliga ordet om henne. Hon skrev följande:
Hej Jenny... jag vill inte att du ska sätta sig in i hela avhandlingen, det räcker med att läsa de avslutande delarna för att få en inblick i vad det handlar om. Det bör bara ta några timmar att göra. Sen lägger du inte det lite kort i din uppsats och kanske kan använda till att koppla i ditt resultat.
Men vad faaan... Sen när heter jag Jenny?? och några timmar, tror hon att fixa till i analysen går på en pisskvart eller? Jag hade faktiskt en avgränsning av tidigare forskning för i helvete!!

Nej nu är jag riktigt irriterad. Fixar lite småsaker i uppsatsen sen får vi se hur jag känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0