Ingen motivation alls

Just nu känns det som att jag mest sitter och stirrar på skärmen framför mig. Vet inte vad det är för fel. Ingen motivation alls. Det är lite såhär jag blir faktiskt när jag inte har folk att umgås med. Speciellt när det sista veckorna varit väldigt intensivt så blir tomheten mer påtaglig nu. Är tur att jag är på diet för jag skulle nog kunna äta konstant pga tristess men nu måste jag försöka roa mig med något annat. Det roliga är att inte ens se på film är roligt. Nästan så jag funderar på att åka hem den här helgen också men jag vet att det inte är någon idé egentligen eftersom jag ändå måste vara tillbaka på måndag för att göra seminarieuppgift 2. Jag borde även ta tag i och läsa Glenns c-uppsats som jag ska opponera på på torsdag sen borde jag läsa igenom min egen uppsats och kolla ifall jag hittar några fel i den. Orkar läsa 60 jävla sidor uppsats?! Eller orka läsa 3 kapitel till seminariet. Funderar på att ta mig till gymmet men var ju och tränade igår så kanske ska ta det lite lugnt iom att jag bara får i mig 470 kalorier om dagen. Kanske ska ta mig till solariet en snabbis? Äsch många borden just nu men ingen ork eller lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0