HATAR TEKNIK!!!

Just nu gör jag det iaf när det inte fungerar som jag vill eller det ska. Försökte igårkväll att synka min ipod med itunes på stora datorn men det ville icke fungera även om jag installerade om och avinstallerade itunes men ändå kunde den inte identifiera min ipod. Men min lilla laptop däremot, där fungerade den hur bra som helst förutom att jag då behöver synka om den med den datorn vilket innebär att allt som finns på ipoden försvinner och där står Emma utan musik eftersom det inte finns någon på den. Så nu är jag irriterad och fattar INGENTING! I värsta fall får jag väl föra över de låtarna jag vill ha till min laptop och använda den när jag vill lägga till musik men vaffan ska det behöva krånglas för?! Få se om det löser sig, är inte helt redo att radera allt på min ipod än ifall det inte skulle fungera!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha vad rolig du är. Händer det aldrig något kul hos dig? Alla 4 sista inläggen är ju bara negativa :P

2011-02-21 @ 11:38:56
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0