God morgon

Min vana trogen så vaknar jag väldigt tidigt numera och är pigg. Dock låg jag kvar i sängen och myste ett bra tag innan jag gick upp. Har sovit hos mormor i två nätter eftersom Osama sitter vaken vid tv eller dator (som är i gästrummet) hela nätterna och följer vad som händer i Libyen. Men inatt så ska jag sova hemma. Det ska bli skönt att kunna göra mina egna saker, vilket är svårt hos mormor eftersom hon har så litet numera. Sen har jag ju varit så upptagen att jag knappt hunnit sitta vid datorn alls.

Idag ska väl jag och mormor ut på äventyr som vi kallar det. Vi ska ut till Stenhagen och kolla in nya Coop. Sen ska jag hem till farmor och träffa Lotta och Vera som är på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0