Dag 25 - Min favorithögtid

Sista dagen är här. Hoppas det varit kul att läsa. Det har varit lite klurigt att skriva emellanåt tycker jag.

Min favorithögtid är nog julen eller midsommar, räknas det som högtid? Julen är nog för att jag tycker det är mysigt och att det alltid varit förknippat med att träffa större delar av släkten på en gång eftersom det är uppdelad och alla bor inte precis runt hörnet även om många gör det. Det är mysigt när alla ses, snackar skit och äter god mat. Nackdelen med julen är dock att det innebär mycket stress för många vilket jag tycker är synd.

Annars är midsommar jättemysigt när det är fint väder. Man kan grilla, spela spel och bara har trevligt. Ja ni kan ju ser vad jag värderar väldigt högt här i livet. Gemenskap är ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0