Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Oj. Jag vet inte om jag vill byta liv med någon annan. Mena varför skulle andras liv vara bättre än mitt eget? Men om jag verkligen skulle välja iaf för att det ska vara kul. Hmm.

Varför inte testa hur det är att vara KUNGEN för en dag? Vore kanske kul att se vad han verkligen gör. Mena är det någon som vet vad de har för sig mer än att resa runt? Egentligen skulle jag nöja mig med att bara vara en prao-elev eller något för en dag men varför inte vara Kungen. Nackdelen är väl att jag skulle behöva dela säng med Silvia tihiii ;-).


Kommentarer
Postat av: emilia

yes fisk men inte kyckling

2011-02-08 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0