Dag 11 – Någonting jag oroar mig för

Denna väver jag ihop med gårdagens punkt som jag var för upptagen för att hinna med. Dag 10 var att lägga upp en bild på vad jag hade på mig.


Jag oroar mig för att inte få jobb när jag är klar med min utbildning. Jag tror det är det största. Helst skulle jag vilja ha det klart så fort som möjligt så jag kan säga upp min lägenhet här och söka reda på en hemma. Jag känner nämligen inte för att flytta hem till mamma igen, eller någon annan släkting heller för den delen. Jag vill ha min egen lägheten, kök och sovrum. Eller kanske ska säga att jag inte vill ha mitt matrum, sovrum och vardagsrum i ett och samma rum. Jag är nog mest orolig för framtiden än det som är bakom mig.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Här sysn det tyligt hur mycket du gått ned! Bra kämpat! Hur många kilo har det blivit sedan du startade?

2011-02-01 @ 18:59:44
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det syns på midjan, låren och rumpan ffa tycker jag!



Jag ligger just nu på typ 83 kg och min kropp är så tung!! Jag ahr ju en bra anledning men vad skönt det ska bli att få "banta" sedan och jag hoppas jag lyckas komma ned till 65 kg igen, då känner jag mig hyffsat nöjd.

2011-02-01 @ 20:01:16
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0