Amsterdam bokat

Nu är det helt klart. Jag och Emilia drar till Amsterdam några dagar i maj. Ska bli jättetrevligt att få åka iväg en sväng. Älskar att resa. Har varit i Holland 3 gånger redan men har bara passerat snabbt genom Amsterdam alla gånger så nu ska jag se staden på riktigt i 4 dygn. Kommer vara 4 fullspäckade och om jag känner mig och Emilia rätt så kommer det bli skitkul verkligen. Det är liksom som Bill & Bull vilsna i storstaden. Kommer även bo på ett mysigt hotell som ligger väldigt centralt, bara två kvarter ifrån Red Light District och centrum. Avenue heter hotellet och frukost igång (tack och lov) man vill inte leta frukost på tom mage!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du känner oss rätt för det kommer verkligen bli fantastiskt roligt :-)

2011-02-28 @ 07:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0