Alla ♥♥♥-dag

Behöver jag uttrycka vilken töntig dag jag tycket att detta är? Nej antar det så jag får väl nöja mig med att säga att det är årets absolut töntigaste dag. Så nu har jag fått ur mig det och kan gå vidare. Tack jag för Grapefruktens dag den 25e. Det ska firas! hahaha


Nej nu ska jag ta tag i den sista delen av min uppsats. Eller analysen då, det fungerade inte igårkväll hjärnan ville inte samarbete med mig så gör den idag och sen får jag lämna den tidigare forskningen till nästa vecka när jag lämnat in PMet som ska göras till nästa onsdag.

Puss på er! Haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var FÖR länge sen så det måste vi verkligen göra,vad glad jag blir:-)



Nej usch magsjuka är INTE kul! Har jobbat idag men hade egentligen behövt vara hemma en dag till känner jag. Kram

2011-02-14 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0