Trött och seg

Nu har jag varit en sväng till Gränby C. Köpte ett träningslinne så nu är det bara att träna järnet när jag blir "frisk". Ingen bra idé att träna med hosta som typ dödar halsen. Dessutom har jag huvudvärk och är trött i kroppen så något är ju inte bra och då ska man inte träna.

Helt ärligt hade jag hellre legat i sängen idag men går icke. Folk kommer väl vid 4-5 tiden. Så borde hoppa in i duschen nu istället. Har dessutom någon i badrummet som väntar på mig. Jäkla katt och vara med när man ska duscha, hur kul kan det vara? Hon sitter eller ligger på toan hela tiden. Låter man henne inte gå in så sitter hon utanför dörren och jamar, alternativt hoppar på dörrhandtaget.

Jaja in i duschen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0