Julkalendrar

Det är många, emellanåt, som kommenterar och tycker att jag ska medverka i deras bloggar där de har lucköppningar för diverse kalendrar. Nu är det såhär att jag bestämt att inte medverka någe mer. Det pga att även om jag medverkar i flera kalendrar och gör så varje dag så har jag ännu inte vunnit någonting iår heller. Det var samma visa förra året också och då blir det inte kul att medverka efter ett tag. Det är ändå lucka 18 idag. Med andra ord bara 6 stycken kvar och jag är tveksam till att jag vinner någonting på de 6 dagarna så jag skiter it.

Nu fattar jag att det är många som tävlar men man blir ju lite ledsen när man inte vinner någonting i någon blogg om man är med i så många. Så därför ber jag er som har kalender och skriver till mig att inte göra det. Kommentera gärna något annat men inte om någon julkalender för jag har tappat suget. Jag har otur i spel och så är det bara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0