God morgon lördag igen

Jaha då är ännu en vecka på väg att ta slut.

Jag och Gabi hade fredagsmys igår. Vi köpte lösgodis och julmust light (var ju tvungen att testa). Den smakade som vanligt tyckte jag men lite mindre söt. Dock skulle jag nog ändå dricka "riktig" julmust om det nu ska drickas. Ska det vara så ska det vara, eller? Så såg vi på Djävulen bär Prada. Blir sjuk av hur ytliga och klädesmärkesfixerad världen är. Men filmen var ändå bra, ingen av oss hade sett den innan.


Nu är jag och Gabi på väg till gymmet. Godiset ska jobbas bort! Hejja oss! Ska ju ha middagsbjudning ikväll med lite vin så det blir bra med att träna innan. Så kan man dricka lite med gott samvete ;).

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julklappskalender i bloggen

oj lägger till dig nu :)

var gärna med i dagens lucka :)

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-3.html#comment



kramis

2011-12-03 @ 10:57:32
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0