Detta har varit en jäkla dag

Trist väder, konstant huvudvärk och trött i hela kroppen pga mensvärk. Det är inte lätt nu, lovar jag tror jag ska föda. Inte roligt med andra ord. Har med det tvingar mig själv att träna men en och annan chokladbit har jag ätit idag när Anna och jag suttit och tyckt synd om oss själva. Eller ja allt arbetar ju emot oss emellanåt. Blir jobbigt när det är väldigt mycket på en gång. Just nu är det mycket för oss båda och det är klart att det är käppar i hjulen hela tiden när man på eget initiativ försöker lösa saker och ting.

Var så trött att jag sov en timme på eftermiddagen och det gör jag typ aldrig numera. Det var ganska vanligt under studietiden, alla som pluggat och haft massa kurslitteratur att plöja igenom vet vad jag snackar om. Ögonen går i kors ibland och då är det lite bra att sova en stund annars får man inget läst ändå. Känner mig trots det trött fortfarande men ska väl håll mig vaken någon timme.


Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

fin fin :D

sv: haha ja de är sant :D kram

2011-12-14 @ 19:56:31
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0