Det börjar falla på plats!

Idag har jag kollat på lite plagg till min bröllopsoutfit. Hittade boleron på Cubus som jag vill ha. Den är svart med lite glitter i. Syns inte så bra på bilden men det är glittertråd i den.


Jag hittade dessutom ett par skitsnygga strumpbyxor på Lindex. Eftersom klänningen är kort och sen har lite flyg så blir det skitsnyggt med lite mönster på benen.


Dessutom har jag kollat ut nya underkläder på HM, BH och matchande hipsters. Såklart är dessa underkläder inte enbart till denna klädsen men tyckte det var snyggt och skönt.


För er som inte kommer ihåg hur klänningen ser ut så har jag köpt denna och jag är supernöjd. Blev skitsnyggt med ett skärp i midjan.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad mycket snyggt!! :D



- Vinnaren av veckans 5 snabba frågor finns på bloggen. :) Fyra frågor blir dessutom länkade i vinnarinlägget! Var gärna med och tävla i mina andra tävlingar. http://adaras.se/category/tavlingar.html

kram! <3

2011-12-03 @ 01:29:51
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0