Blodcentralen terrar mig

Fick mail från blodcentralen för kanske 2 veckor sedan om att det snart var dags att lämna blod. Eftersom jag då var förkyld eller hade förkylning i kroppen iallafall så gick jag inte, strav efter fick jag en påminnelse. Nu tidigare i veckan fick jag ännu ett mail om att komma och lämna blod före jul och nyår, vilket jag har planerat men inte har tid just nu. Eller jag vill avsluta dieten ordentligt först. Så fick jag ett påminnelsemail imorse också. Jaja jag har inte glömt er. Nästa måndag kommer jag. Planerar även att dra med pappa och Gabi så de kan bli blodgivare. Emilia ska väl också med och göra test för att se om hennes blodvärden blivit bättre så hon får lämna blod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0