Årets sista dag

Då är det snart ett nytt år igen. Helt sjukt, vart tog detta år vägen? Känns som om det precis börjat och nu är det slut. Såklart det även avslutas med den kallaste dagen på länge. Själv har jag inte mycket planerat för kvällen. Nyår har aldrig varit party party för mig. Men några vänner kommer hit och vi ska käka och spela sällskapsspel. Det blir en bra avslutning.

Men tanke på att jag ändå hostat sönder min hals inatt så jag har skitont och låter som en knarkare. Så ska väl göra som knarkare gör.  Fast jag åker till apoteket och införskaffar mitt. Säkrast så. Vill ju hinna kurera mig då bröllopet är nästa helg.

Förresten shoppade jag ju igår. Alltså jag vet inte vad jag och Anna höll på med men så lång tid har vi inte lagt på att hänga på stan och i alla butiker på länge. Blev lite shopping i form av träningsbyxor och en tröja, sen lite avsminkningsservetter och ansiktskräm. Provade en jäkla massa jeans också men i slutändan kände jag inte att jag hade råd att lägga pengar på det just nu. Fick iallafall en ny mascara av Anna häromdagen. Ingen aning om vad det är för märke men den var bra som vardagsmascara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0