ÅÅhh jag längtar

Var ju evigheter sedan Sagan om ringen trilogin tog slut. Har länge väntat på att de ska göra en filmatisering av boken Bilbo eftersom den hör ihop med trilogin tycker jag. Den beskriver ju mycket hur Bilbo får ringen från början osv. Boken är dessutom väldigt underhållande och jag skrattade mycket när jag läste den.

I vinter är det alltså dags. Då har den premiär, äntligen. Synd att det nästan är ett års väntan tills dess men jag har lärt mig att tiden går ganska fort ändå. Så får väl passa på att läsa boken en gång till så länge =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej usch idag var det inte lungt på stan, var kaos! Så jag gav upp efter en timma, köpte bara julklappen men orkade inte ens titta på något till mig själv

2011-12-21 @ 17:48:55
URL: http://svedman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0