Zombieland

Känner mig som en zombie idag men kanske blir bättre när man kommer igång ordentligt. Ska ner på stan och äta lunch med mamma, mormor och Ingalill om en stund så håller på och försöker planera vad jag ska ha på mig. Eller ja det är ju sol ute men det är inte varmt, sisådär 18 grader. Trodde det var sommar öööh.

Gårdagskvällen/natten var trevlig. Det är skönt att komma iväg med pappa och prata och bara vara. Sen blev det lite sent kanske man man kan inte kontrollera allt så tror klockan var 05.15 när jag klev innanför dörren och så skulle man greja med allt innan sängdags så kl var säkert efter halv 6 innan jag kom isäng. Vaknade halv 9 första svängen och nja då ville jag sova lite till sen ringde mormor på min mobil lite i 10.

Men men hellre zombiedag är deppdag. Känns lite bättre på den fronten idag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Helst ingen av dem men man får ju inte vara så kräsen...

2011-08-11 @ 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0