Vaddå PMS liksom

Inga känslosvall eller så, snarare apatisk. Men man märker att det är veckan innan. Kroppen fyller alltid på med massa vatten så man känner sig fet som en jag vet inte vad. Det är inte roligt iaf. Håller på provar kläder inför imorgon och ja kunde jag få gå i en one piece eller liknande skulle jag gladeligen ta alternativet. Helt klart den tiden i månaden. ARGH!! Får rådgöra lite med Emilia när hon kommer hit. Fått för mig att de nya byxorna jag köpte för att ha till att gå på intervjuer och liknande ser ut som mjukisbrallor. Även om mormor tyckte de såg ut som finare byxor.

Ja ingenting är bra just nu. Känner mig inte på dåligt humör eller så... allt är bara fel och så har jag väldigt tråkigt! Eller är det söndagsmode?? Söndagar brukar av någon anledning vara extra tråkiga även om varje dag är det samma för mig nu för tiden. Är nästan så att veckorna känns bäst iaf så man kan söka jobb och liknande. Under helgerna är man bara.

Dessutom är jag konstant sugen på något även om jag är långt ifrån hungrig. Tycker att det räknas som symtom på PMS hahaha. Tror dock inte jag är sugen på något speciellt utan bara att äta på något för att ha något att göra kanske?

Jaja om jag ska ta mig ner och mecka lite med min cykel kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0