Thai Village

Pappa och jag var och käkade middag på Thai Village inne i stan idag. Blev ganska besviken på maten måste jag säga. Trodde thaimat skulle smaka lite? Det smakade typ ingenting. Jordnötssåsen smakade lite iaf. Vi testade nå Dim Sum som är någon form av asiatisk matkonst. Asså DET var RIKTIGT ÄCKLIGT!!!

Annars så har jag spenderat dagen i sängen, soffan eller halvliggandes framför datorn. Asså jag har sån ryslig mensvärk så jag vet inte vad. Såhär har det inte varit på år. Snacka födselvärkar. Jaja nog bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Näe precis, finns ju ingen anledning att byta o det funkar.

Jag byter aldrig sort på mina katter eller till Rulle.

VAd äter hon för märke?

2011-08-28 @ 22:06:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Aha ok, känner inte igen det märket, var köper man det?

2011-08-29 @ 09:51:45
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0