Shit 2 dagar bakis??

Det känns så iaf men svaret är nog att jag sovit för många timmar. Max är 8 sen går det inte mer då blir jag helt konstig i skallen. Känns med andra ord som att jag är bakis idag också! Ajajajaj. Har precis käkat lite så kanske löser sig. Passade på att koka lite morötter faktiskt. De hade blivit dåliga annars eftersom jag åker iväg imorgon eftermiddag. Vilket påminner mig om att jag kanske har tvätt-tid i eftermiddag hmm. Jaja det löser sig nog ska vi se. Annars har jag lite att pyssla med idag men det blir senare eftersom jag inte har papper i skrivaren hu hu. Så ska käka hos pappa ikväll sen så pappersfix.


Faster ringde precis och tänkte passa på och titta förbi innan de åker tillbaka till Sthlm. De har varit på kräftskiva igår så de har sovit hos farmor. Blir trevligt. Så får de se lägenheten också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0