Nu är det dags

Mätt ochg belåten. Har gått igenom lite intervjufrågor till mig själv (sånna som kan vara lite svårare). Packat väskan med intyg och andra papper. Klädvalet är klart. Nu finns ingen återvändo, måste ju vara jag liksom så kan ju inte komma där som värsta kostymnissen liksom. Jag vet inte om jag är nervös eller om jag är nervös. Känns bra som om hon och jag klickade lite redan på telefon och så.

Som sagt det är ingen ledig tjänst just nu utan för att de ska ha kandidater när de kommer för att processen då ska gå snabbare så det är iaf en fot in som konsult för Proffice. Men det är bättre än ingenting alls eller? Känns bra! Kan som sagt bara vara mig själv och vara ärlig!

Önska mig lycka till iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0