Min hemliga kärlek

Jo jag har faktiskt varit tyst om den ganska länge men nu blev jag så lycklig när jag idag insåg att personen släppt ett soloalbum i år och att bandet han är sångare i jobbar med sin nya skiva. Här kommer det, jag står för det.

Jag har varit småkär i The Rasmus sångare Lauri Ylönen sen de slog igenom typ. Kan inte dölja det längre haha. Nu är det sagt!! Make fun of me if you want to ;) Måste erkänna att han börjar bli lite gubbe men det är man väl vid en ålder av 32 år eller? haha

Hans album då iaf är så inte The Rasmus men jag älskar det. Blir sååå jäkla lycklig!


Här är de låtarna jag tycker är bäst från skivan!

Lauri - In the city


Lauri - Heavy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0