Mellan sömn och vakenhet...

... gick jag med på att få UNT i 3 månader till. Typsikt! Inte för att tidningen är dålig men heller inte bra (?). Jag läser den typ aldrig. Jag blir emellanåt väckt vid 04 när det kommer i brevlådan, hämtar den på morgonen och lägger direkt i pappersinsamlingen. Att jag hade dåligt med pengar och är arbetslös verkade inte fungera. Vad är det för stil att ringa folk före kl 08? haha

Jaja efter det är det iaf nej. Jag tänker inte betala massa pengar för en tidning i pappersform då jag ändå läser allt på hemsidan. Jag är helt enkelt inte en tidningsperson. Dessutom kommer den troligtvis finnas i personalrummet om jag får jobb i Uppsala.


Kanske får svar idag, eller imorgon eller på måndag. Helst denna vecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0