Mätt och belåten

Idag har det inte hänt ett dugg! Eller inget förutom att jag tvättat och handlat lite till släktfesten på fredag. Så nu kan jag ta det lugnt. Har precis käkat middag. Tacofylld aubergine och massa sallad. Det är underskattat kan jag säga. Tänkte åka och ta ett dopp men är inte så kul ensam.


Måste uttrycka hur glad jag blir på Tingeling. Det är ju så varmt ute och det blir varmt inne när det inte riktigt blåser igenom med fönstren på samma sida av huset. Jag har ju satt nät på alla fönster för att hon inte ska ta sig ut. Men nu har jag ju ett toa fönster och vinden ligger helt rätt för att det ska komma svalka in. Har behövt passa det förr eftersom Tingeling försökt hoppa ut och sätta sig direkt. Men inte idag! Hon la sig på golvet precis utanför badrummet en stund men mest har hon bara gått förbi och struntat i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0