Måndag igen

Jag har nästan glömt hur ett alarm på morgonen låter. Fy tusan att jag faktiskt behövt ställa det imorse men ska man iväg senare och har en del att fixa med så finns inga andra val. Hatar att behöva skriva det men vad sk jag göra, jag är bara ärlig.

Tvingas söka soc i slutet av månaden så har hållit på att samla ihop alla papper som de vill ha. Det sista ska samlas in från skatteverket och de öppnar kl 10. Sen så ska grejerna lämnas in i receptionen hos soc. Jag borde inte skämmas egentligen eftersom jag TVINGAS dit och inte av egen vilja eftersom jag gärna vill överleva utan kronofogden över mig. Alltså måste man emellanåt släppa stoltheten för en stund.

MEN det är bara tillfälligt kan jag lova. Inte mer än nödvändigt! Där med basta... punkt slut.

Sen är det kryssningsdags =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0