23e Augusti

Inget speciellt med denna dag egentligen. Hade bara ingen bättre rubrik just nu.

Intervjun igår gick bra. Det var ju en 2a intervju. Det handlar om en assistenttjänst till HR-strategen som gått ner på 50 % då hon nu ska vara enhetschef på 50% på en annan avdelning. Därför behöver hon hjälp. Känns även som om vi klickade ganska bra. Men få se, de ska ju intervjua några till under veckan. Jag kan ju hoppas på att de anser att jag kan göra jobbet även om jag inte har någon erfarenhet. Så i slutet av veckan lär jag ha besked eller kanske på måndag. Får jag jobbet så börjar jag den 1 September. Vilket skulle vara perfekt faktiskt.

Sen var pappa här igårkväll och käkade. Gjorde godaste katarellsåsen! Första gången jag gjorde egen och det blev ju kanon. Tror pappa var lite impad iaf. Eller ja han har ju inte sagt att något jag lagat hittills varit äckligt så.

Idag händer inte mycket vad jag vet. Har precis städat lägenheten, dammsugit och lite sånt. Ska fixa med skivor till mina mostrars salong dit jag ska imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0