Vart tar tiden vägen

Kan ju inte säga att jag har sovmorgon direkt. Eller jag kanske vaknar halv 8 av mig själv men är skönt att kunna ligga kvar i sängen tills man själv vill gå upp. Idag har jag träffat Emilia på stan, vi var på systemet inför Valborg. Lika bra att ha det gjort i tid och innan allt tar slut. Passade även på att köpa en svart BH så nu har jag lite framöver. Sen åkte jag hem och solade på balkongen. Så nu har man även fått lite färg. Vid 16 tiden åkte jag iväg på påskmiddag. Mycket trevligt faktiskt! Så jag kom i stort sätt precis hem. Så nu är det lite Indiana Jones och sen sängen. Ska upp tidigt imorgon eftersom det är lite jag måste fixa innan kalaset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0