Produktivitet

Har varit nere i källaren med mamma på förmiddagen. Iom att jag flyttar om 1 vecka så tyckte jag att det kanske var dags att gå ner och hämta alla mina grejer. Då vill jag bara säga att det är smockfullt i hela källaren och vi hade ingen aning om vart mina saker fanns någonstanns! Så var bara att börja gräva. Självklart var mina saker längst in och längst underst av alla saker där nere. Men nu är det gjort iaf så det är bara att hämta sen. Har lite ångest inför flytten faktiskt. Det är ju hur mycket grejer som helst! Å som det ser ut är det jag och pappa som kommer få greja mest!

Nu ska jag väl försöka dammsuga lägenheten här. Så långt jag kan iaf sen får mamma ta över eftersom jag jobbar i veckan och inte känner för att städa hela kvällen imorgon eftersom vi ska ha lite kalas här på onsdag när jag fyller år. Räcker med att jag måste baka imorgon! Så kanske ska sätta fart innan Emilia dyker upp på eftermiddagen, då blir det kubbspel i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0