Jag blir så deppad ibland

Dagen har varit bra över lag. Informationsrik dag på OTM. Gick runt på deras avdelningar. På ena stället visade ena avdelningschefen hur en undersökning av tunntarmen går till och vi fick se video från sonden som patienten för svälja. Mycket intressant måste jag säga. Tänk att sjukvård är så farscinerande!

Sen har jag fixat hemförsäkring.

Men dagens antiklimax var nog beskedet jag fick på the phonehouse. Det kommer att kosta 1000-1300 kr att laga min telefon. Varför händer sånt här alltid mig. Varför pajar mina saker kort efter garantin gått ut? Vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu. Vart ska jag få de pengarna ifrån liksom?? =(
Jaja får se vad som blir kvar efter hyror, prylar till hemmet, Amsterdam och alla räkningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0