Irriterande som sjutton!

Det är irriterande när man vaknar 30 minuter före alarmet på morgonen. Speciellt när det ska gå i gång kl 06 och man redan måste upp tidigt. Min nya dygnsrytm stör mig en aning faktiskt. Kanske är för att jag redan sover på tok för lite för att vara jag så blir inte bättre av att vakna tidigt.

Idag kommer bli en fullspäckad dag. Först ska jag på chefsmöte på morgonen och på eftermmiddagen har jag två anställningsintervjuer som jag ska vara med på. Ska bli riktigt intressant. Dock gör detta att jag får en oerhört lång dag. Efter det ska jag nämligen träffa Anna och Emilia på stan. Ska planeras lite inför Valborg sen ska jag växla pengar till Amsterdam och har lite andra ärenden också!

Måste även slå en pling till Uppsalahem, Vattenfall och Försäkringskassan. Sen är mina viktigaste måsten inför flytten klara och det är bara att invänta måndagen då jag får nyckeln =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0