Hetsäter bananchips

De är inte så jäkla goda egentligen så vet inte varför de ska ätas. Sitter i massa telefonköer och måste ha något att göra. Har insett att min nya bovärd inte är mycket bättre än min gamla. Jag pratade med henne för ca 1 vecka sen, hon visste att jag skulle flytta och vara i Uppsala från 25e mars. Nu fick jag reda på att hon troligtvis har skickat kontraktet till lägenheten till Örebro iallafall. Men vaffan är det så svårt? Speciellt när jag försökt skicka mail till henne som hon inte svarat på då jag inte kan sitta i telefon hela dagarna. Men testade att ringa nu när jag slutade tidigt men hon har gått för dagen. Så jäkla typiskt. Tror hon slängde på luren och sprang hem eftersom det var upptaget först. Jaja får ringa Comhem och Försäkringskassan istället, borde ringa ang. hemförsäkring och el också men det är inte lika akut just nu. Hade tänkt åka till pappa och träna men blev en promenad hem istället så jag är helt slut. Jaja positiva är att jag inte behöver sätta mig och plugga utan jag kan mest dega resten av eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0