Första april

Sjukt vad tiden går fort just nu. Jag hinner knappt tänka känns det som! Men det är äntligen fredag. Jag somnade typ till big brother igår, minns inte om jag såg klart det. Så trött var jag så inatt har jag iaf sovit fler timmar vilket kanske är bra. Men nu förstår jag varför de som arbetar längtar till fredag. Jag längtar till sovmorgon så jävla mycket just nu så det är en bra fråga om jag kommer gå upp ur sängen över huvudtaget imorgon hahaha.

Men vad sjutton hände med vädret liksom? Det är ju ny snö på marken. När började det snöa liksom? Var helt torrt vid 20 tiden när jag var ute igår. Det känns ju så jävla onödigt dessutom. Trodde de sa att det skulle bli 15 grader tills på söndag. Jag är fortsatt skeptisk måste jag säga. Ge mig mer sol, jag klarar inte detta väder.

Sen är det första april idag. Är det meningen att man ska lura folk alltså? Kan inte den traditionen försvinna? Är det kul att lura folk? Jag tycker att det finns en gräns för vad som är okej att luras om och tyvärr så vet jag att många går över den gränsen varje år. Så idag får jag som alltid vara på vakt haha. Pallar inte att bli lurad faktiskt, det tycker jag inte om =)

Sen måste jag göra något åt mina alarmtider. Nu har jag fått sitta i nästan 10 minuter helt klar för att åka och bussen går om ca 30 minuter. Ska det gå så fort att fixa sig så får jag nog ändra tiden på alarmet från 06.50 till 07.15 eller nått. Det är inte kul att vara trött och så får man sitta och vänta ett bra tag innan man kan komma iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0