Dagens funderare

Måste bara säga att det gör fysiskt ont i mig att vara uppe vid den här tiden på dygnet. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Kroppen protesterar och vägrar fungera som den ska. Har väldigt ont i magen av någon mystisk anledning men så brukar det vara för mig när jag ska upp tidigt. Ska idag till Enköping, därav tiden. Tar ca 1 timme med buss och jag måste ner till stan först.

Annars så vaknade jag med en fundering som jag kommer försöka få svar på under dagen eller ja kanske inte finns något svar men:
Vad säger diskrimineringslagen om de med tatueringar och piercings?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe samma här,måste tyvärr säga att för mig har det aldrig känts lättare någon morgon att gå upp..är alltid pain in the ass:-p

Flyttar du snart lr?

2011-04-14 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0