Då var det helg!!

Nu är jag hemma hos pappa. Vi ska väl käka snart innan det är dags att ta sig ner på stan och se på isracing. Känns lite som årets höjdpunkt men det är inte riktigt så kanske. Eller det finns många höjdpunkter på mitt år och detta är en av dem. Fick även den glada nyheten att vi har VIP. Fräckt är inte det då!?! =)

Sista dagen på administrativt centrum idag. Kommer nästan sakna att behöva gå förbi vakten varje gång jag ska in på området och gå med att synlig bricka på kläderna dagarna i ända. På måndag blir det Akademiska sjukhuset som gället. Det har varit en mycket trevlig arbetsvecka och jag har träffat massa underbara människor. Tror jag skulle trivas inom landstinget.

Trevligt kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

Kul att du trivs:-) Visst är det skönt med sovmorgon på helgen efter en hel arbetsvecka?;-)

Välkommen till arbetslivet hehe

2011-04-02 @ 13:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0