Busy bee

Ibland är det så mycket på gång att man inte hinner blogga. Eller ja på jobbet idag var det väldigt lugnt faktiskt. satt nog mest och surfade runt men blogg, twitter och facebook använder jag inte från jobbdatorn. Så blir annat att kolla på där. gick nog mest runt och käkade godis också. Det fanns hur mycket som helst på jobbet och det är lite så att har man börjat så är det kört! Men men det är ju påsk och då får man äta godis =)



Efter jobbet träffade jag Emilia på stan över en lunch och lite shopping. Och shoppa det kan vi. Tror vi kom fram till att Emilia gjort av med ca 3000 kr men då är slingning av hår + klippning inräknat. Själv gjorde jag av med 700 kr och för det fick jag en hel del så jag är nöjd! Sen blev det även en fika med Sandra och massa skitsnack som vanligt men det var mycket trevligt! Sen jag kom hem har jag hunnit med att tvätta all min tvätt så nu har jag underkläder rena ett tag till började bli kris. Kanske är det jag skulle ha shoppat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0