2-minutersregeln

De senaste dagarna har jag vaknat 2 minuter innan klockan ska ringa. Det är lite störande faktiskt eftersom tidiga mornar inte är min starka sida. Jag håller ju på ställa om mig från 8 timmars sömn eller mer till 7 timmar eller oftast mindre och det är tufft som det är. Inte konstigt att jag somnade nån timme på eftermiddagen igår. Men det är lite drygt faktiskt. Är inte bättre heller att vakna upp till detta gråa och trista svenska väder. Bläää

Idag ska jag iväg till folktandvårdens kansli där jag ska hänga med personalchefen hela dagen. Det är också hennes kontor jag fått ta över på ledningskontoret. Ska vara där idag och imorgon sen är det eget arbete på fredag vilket behövs. Har en del att skriva in angående inledning, teori, metod och resultat nu efter två förvaltningar inom landstinget. Sen är det helg!! Och jag längtar som sjutton! Även om det inte blir sovmorgon då det är F1 tidigt på morgonen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0