Vill skrika av glädje!

Jag skiter i vad jag väger egentligen bara jag är nöjd med mig själv. Å det är jag kanske på väg att bli? Jag vet inte men det ser bra ut just nu. Känns som att jag just idag passerade den första målstolpen i min jakt på att väga mindre. För idag eller nyss rättare sagt testade jag ett par jeans som jag älskade men pga studentlivet inte kunnat komma i på 2 år. Är inte det otroligt så säg? Det är egentligen mer glädje för mig än att ställa mig på vågen och se att jag gått ner något kilo.

Jag vill SE och KÄNNA skillnaden inte MÄTA den!

Jag känner att det här kommer bli en förträfflig dag =)


Kommentarer
Postat av: emilia

pga studentlivet? Är det ngt man går upp av?

Jag känner mer studentlivet som rena bantningskuren haha

2010-10-19 @ 10:32:29
Postat av: Isabel

Härligt! Fortsätt så! :-)

2010-10-19 @ 18:01:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0