Sånt är livet

Jag har insett att jag bara har en period där jag känner mig lite låg just nu. Vet inte vad anledningen är men sånt kommer krypande ibland och man vet inte riktigt vad problemet är, PMS kanske? Äsch jag vet inte. Det ända jag vet är att det mesta känns skit och omotiverat just nu och det är inte kul alls när jag har en del saker att ta tag i för min egen skull. Aja nu har jag fått ur mig det iaf då.

Förresten så har jag nu fått tid för cellprov på gyn. Ser inte fram emot det, men det är ett måste.

Nu ska jag käka lite, betala räkningar och så plugga får se om det blir något åka iväg och köpa högtalare idag eller imorgon efter diskursseminariet.

Nu kör vi. Heja!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Cellprovet är inte alls farligt att ta, jag trodde det skulle göra svinont men de petar bara med en topz och är över på 3 sek!

2010-10-25 @ 13:11:05
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0