Lördag

Började tidigt med formel 1 imorse men det regnar ju så in i helvete i Japan att de knappt kunde köra och kvalet blev inställt. Det betyder att jag måste upp kl 03 inatt igen för att se det. Ja det är ett måste, tror fler hade offrat saker för sitt största intresse. Bara det att många inte förstår mitt, har alltid varit och kommer alltid vara så ingen idé att säga något. Ibland känns det som att alla andra intressen än mitt är okej, förståeligt.



I vilket fall som helst så känns idag åter som en liten svacka. Halsonten kom tillbaka igårkväll. Inte lika illa som när jag hade feber men tillräckligt för att jag ska vara tjock i hela halsen och att det är irriterande. Känner mig lite trött och seg också men känns inte så roligt att försöka sova när man vaknar i en blöt säng. Okej inatt var det ändå bättre än två föregående nätter men jag kan inte låta bli att undra varför jag svettas så. Kombination av sjukdom och Cambridge kanske? Andra får dålig andedräkt å så jag svettas? Just nu smakar det inte alls gott i min mun men det är det bara jag som lider av antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0