Konstigaste febern någonsin

Alltså jag får feber en gång och året typ, ofta på hösten när alla andra är sjuka också. Sist var nog när socionomerna åkte till Peru så jag har koll på det. Men alltså jag har haft feber förr men det har aldrig varit såhär. Två nätter i rad har jag nu vaknat med att sägen varit sjöblöt, jag är blöt och allt annat än typ blött. Nu sitter jag här och gör ingenting men det känns som jag typ är i Cypern, där rann svetten konstant. Gissa om jag känner mig fräsch eller!? Duscha några gånger om dagen, ja tack!

Inte nog med det så har jag så ont i halsen att jag skulle vilja kapa av den för jag får ju inte äta halstabletter ens nu när jag går på dieten. Positiva dock är att jag känner mig relativt pigg på förmiddagen och mitt på dan så ska passa på att göra sista frågan på hemtentan nu.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är viktigt att dricka mycket vatten vid alla viktnedgång, det tar med sig rester och slaggprodukter ut ur kroppen vilket vi har lagrat i vårat fett som frigörs när man går ned i vikt.

Det är ju därför man itne får banta som gravid tex, eftersom alla gifter kommer ut.

2010-10-07 @ 11:48:48
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0