Imorgon är det dags

Imorgon kör jag igång med Cambridgekuren. Tror jag mentalt förberett mig i lite över en vecka nu så det är dags. Eller kan man någonsin bli förberedd? Ska bli intressant att se slutresultatet. Framförallt ska det bli intressant för mig själv att se hur jag mår. Några som läser har frågat om jag kommer köra någon form av "dagbok" under tiden och ja det har jag väl tänkt. Ungefär som sömndagboken jag körde under psykologin. Så det får bli min dagbok till min drömvikt ungefär som vissa skriver om sin graviditet. Lär bli mer att skriva första veckan än när allt stabiliserat sig om ni förstår hur jag menar.


Nu ska jag iaf hoppa i säng, är så trött att jag kan grina men har fått tvinga mig själv att vara vaken. Det kommer att bli en lång dag imorgon. Blir upp tidigt och vid halv 9 drar vi till Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0