Hemma i Uppsala

Åkte som sagt hem till Uppsala igår. Passade på att åka med Emelie och hennes syster när hon ändå hade bil. Hur skönt som helst faktiskt. På vägen hem stannade vi i Hummelsta, vilket kanske blir sista gången eftersom de byggt en motorväg nu som kommer gå runt. För den som inte vet är Hummelsta i stort sätt ett café, en mack poch ett godisvaruhus. Ni kan ju gissa vart vi var in ;)

När jag kom hem sen på kvällen gick allt superfort tycker jag, tiden bara rusade iväg. Blev övertalad av mamma och mormor att vara med och meditera eller få healing kanske det kallas. Det började med att jag och mormor satt och gapskrattade i 15 minuter och sen så somnade jag. Mycket skönt haha.

Efter det käka jag och mormor räkor och aioli, sen blev det fia med knuff in på småtimmarna. Det är alltså skönt att komma hem emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0