Heldag på universitetet

Tidsinställd inlägg...

Eftersom jag inte känner att jag kommer ha tid att blogga när jag måste upp så tidigt så har jag tänkt testa blogg.se´s nya funktion med tidinställt inlägg.

Kommer ha en heldag på universitetet med diskursanalys så kommer inte ha tid med att blogga under dagen. Känns väl sådär att gå upp tidigt som satan. Skumt det där, kan gå upp mitt i natten för formel 1 men gå upp kl 7 för att gå till universitetet är jobbigt. Man får tänka positivt det är en gruppuppgift iaf och ingenting jag ska sitta med själv. Undrar dock om man får välja sin grupp eller om man blir indelad? Inte för att det spelar någon roll egentligen men det är ju roligare att spendera en hel dag och jobba med de man känner.

Jaja hörs när jag kommer hem!

Så detta är alltså ett tidsinställt inlägg vilket ni troligtvis kommer läsa när jag sitter på universitetet!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Häftigt! är det det det där lilla tangetbordet är till för? Fattade ju inte alls avrför den kommit upp!

2010-10-26 @ 12:23:13
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0