Håkan Hellström?

Emelie och jag var ner på stan, eller rättare sagt stationen för ett tag sen för att hämta Elin. Elins tåg var förståss försenat så vi hade inte bråttom. Kommer gående vid stationsbyggnaden när jag ser en kille som påminner om någon. Sen slår det mig att han ser ut som Håkan Hellström, så jag glor ännu en gång. Men kan ju inte tro att det är helt sant så glor lite till och visst är det Håkan. Varpå jag knuffar till Emelie och säger att faan det är ju Håkan Hellström som gick förbi. Emelie litar inte riktigt på mitt kändissinne uppenbarligen och börjar gå efter honom en bra bit. Stannar och glor även hon även fast hon försökte göra det diskret genom en tidning. Kommer tillbaka och säger att jag hade rätt det är Håkan som väntar på tåget till Göteborg.

Så nu är frågan, vad gjorde Håkan i Örebro?

Men kan säga att han inte ser mycket ut för världen. Han känns helt enkelt som vilken svennebanan som helst liksom. Inget fan av Håkan men det var ändå lite roligt och oväntat om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Nina

Han hade signering av sin nya skiva på najz prajz i örebro! Å

2010-10-17 @ 11:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0