God morgon

För vissa är det väl det. Själv har jag snart varit uppe i över 3 timmar. Varför kan frågas? Föreläsning 8-10 är svaret. Jag fick en hel del inspiration från denna föreläsning så det är bra. Så därför ska jag tillbringa dagen med att greja med uppsatsen. Verkligen ta tag i att leta fram guldklimpar i texten, rita mindmaps om jag ska så behöva och ja allmän planering. Känns som att det verkligen är dags nu och jag är motiverad. Skitkul rentutav!

Någon annan som märker att jag är på bra humör idag? Få se hur länge det håller i sig haha. Nu är det dags för frukost och sen ska jag ner i tvättstugan. Det är inte klokt vad mycket tvätt man kan få till under en vecka av sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0