God jädra morgon

Känns som att jag söp skallen av mig igår. Jag är trött, seg och har lätt huvudvärk. Känns med andra ord som att jag är bakis vilket är intressant eftersom jag inte drack en droppe alkohol igår. Gick runt i stort sätt hela kvällen med en flaska vatten men folk brydde sig inte eftersom jag satt med, dansade och hade skitkul faktiskt. Att gå ut nykter är underskattat! Dessutom så slipper jag ångesten så kommit krypande senaste gångerna med alkohol i kroppen, de gånger jag sovit själv iaf. Dela säng med Anna i Cypern och i Linköping hade en positiv verkan haha. Ironiskt nog, kanske måste ta med folk hem till mig när jag festat?

Aja sak samma. Back to business. Ska gå till bibblan och sätta mig. Plugga på lite instuderingsuppgifter och ja sitta nån timme iaf. Så jag får något gjort nu under helgen iaf.

Lägger upp bilder från igår senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0